• Organiza:

Treball Solidari

• Fecha límite de presentación de candidaturas: 12/12/2022
  • Duración del contrato: 1 any prorrogable
  • Tipo de contrato: Jornada Completa (37,5h/setmana)
  • Referencia: Candidatura tècnica/o EpD Catalunya
  • Dónde: Províncies de Catalunya (Espanya)

A Treball Solidari estem seleccionant un/a Tècnica EpD a Catalunya per incorporar-se a l’equip de treball a la delegació catalana, per executar el projecte “Els museus de territoris rurals de Catalunya com altaveus per a la transformació social”. Les responsabilitats principals seran:

1. Execució de les activitats del projecte d’educació, en el marc del projecte d’ODS en l’àmbit museístic.
  2. Gestió tècnica, econòmica i administrativa de projectes d’educació: identificació, disseny, formulació, seguiment, elaboració d’informes, justificació i avaluació.
  3. Realitzar un mapatge d’altres subvencions públiques i privades del territori.
  4. Participació en grups de treball, xarxes i plataformes. Coordinació i interlocució amb institucions i entitats sòcies. Acompanyament a voluntariat.
  5. Desenvolupar altres funcions que contribueixin a l’assoliment dels objectius de l’entitat en la delegació, i en altres CCAA, quan s’assignin des de la coordinació de l’àrea o des de la Direcció.

Remetre candidatures (imprescindible CV adaptat a l'oferta) fins al 12/12/2022 a l'adreça internacional1@treballsolidari.org, indicant en l'assumpte “Candidatura tècnica/o EpD Catalunya”. Una vegada realitzada la selecció prèvia, es contactarà per a entrevistes i l'acreditació documental de competències. Només es respondrà a les candidatures que opten a entrevista.