• Organiza:

• Fecha límite de presentación de candidaturas: 28/11/2022
  • Tipo de contrato: Contrato de 20 horas semanales
  • Referencia: EpTS
  • Dónde: Illes Balears (España)

Desde Medicusmundi Mediterrània cercam a una persona que vulgui integrar-se a la delegació d’Illes Balears. S’ofereix un contracte de 20 hores setmanals.Per a aquesta plaça cercam a una persona amb experiència en l’àrea de gestió de projectes d’EpTS al llarg de tot el cicle (formulació, seguiment, justificació) i en la de comunicación. Una persona activa, alegre i acurada. Una companya d’equip que gaudi amb nosaltres de transformar-se, dialogar en comunitat i de contribuir per a sanar el seu entorn. És fonamental que comprengui que la responsabilitat i la dedicació minuciosa són compatibles amb l’afecte i l’adaptació en el desenvolupament dels projectes.

Enviïn currículum i carta de presentació a mediterrania@medicusmundi.es indicant en l'assumpte “*EpTS”