• Organiza:

Entrepobles

• Fecha límite de presentación de candidaturas: 13/09/2021
  • Duración del contrato: 1 any (amb tres mesos de prova)
  • Tipo de contrato: Contracte de serveis
  • Referencia: https://www.entrepobles.org/esdeveniment/servei-tecnic-per-a-la-comunicacio-vinculada-als-projectes-deducacio-emancipadora-executats-a-catalunya/
  • Dónde: Barcelona (Catalunya)

1. Objectiu general del servei a contractar

Entrepobles necessita contractar un servei tècnic per reforçar la comunicació de les diferents iniciatives, activitats, materials i components vinculats als projectes d’educació emancipadora executats a Catalunya per a la seva oficina de la ciutat de Barcelona, d’acord amb la missió, visió i valors i el pla estratègic i de treball d’Entrepobles i en coordinació amb l’àrea d’Educació i comunicació de l’entitat.

2. Funcions a realitzar per la persona/empresa

• Diagnòstic, disseny, planificació, execució i avaluació de la campanya de comunicació vinculada als projectes actius de l’Àrea d’Educació i Comunicació d’Entrepobles.
  • Gestió i coordinació d’accions d’incidència, comunicació i enxarxament amb moviments socials vinculats al projecte. Recolzament de campanyes de col·lectius enxarxats vinculats a temàtiques del projecte.
  • Creació i/o adaptació de continguts relacionats amb les temàtiques dels projectes, tant per les XXSS, web, com premsa, tan en català com en castellà
  • Publicació en xarxes socials i web (WordPress usuari avançat) de l’entitat de les seves campanyes (Twitter, Instagram, Facebook, Youtube, Telegram…) vinculades als projectes.
  • Realització de materials comunicatius necessaris.
  • Participar en el disseny comunicatiu de les campanyes de nous projectes d’EpD durant la seva formulació.
  • Relacions amb premsa i mitjans de comunicació a nivell català, estatal i internacional, per a la difusió de productes dels projectes, i posicionament de l’entitat en aquestes temàtiques.
  • Calendarització i planificació de les diferents campanyes de comunicació de les distintes empreses contractades vinculades als projectes d’educació emancipadora executats a Catalunya.
  • Relacions i gestió amb tècnica de comunicació d’Entrepobles per la calendarització de la comunicació dels projectes en el global de la comunicació de l’entitat, i amb els serveis externs que sigui precís (disseny gràfic, audiovisuals, impremta…).
  • Reunió setmanal o quinzenal, segons sigui necessari, de planificació i informar dels progressos en l’execució, en què participaran coordinació, l’àrea d’educació i comunicació, la comissió de comunicació, depenent del moment organitzatiu.

3. Perfil necessari

Entrepobles preveu la contractació d’una professional/cooperativa/empresa de comunicació amb el següent perfil tècnic:

• Formació universitària superior en ciències de la comunicació, periodisme o afins.
  • Coneixement sobre comunicació per a la transformació i el desenvolupament, vinculada a moviments socials i temàtiques com la justícia social, feminista, ecologista, béns comuns, entre d’altres.
  • Domini de xarxes socials i pàgines webs (WordPress).
  • Coneixements i experiència en Marketing Digital, Disseny Gràfic i edició de vídeos per a XXSS.
  • Imprescindible castellà i C3 de català. Bona comunicació verbal i escrita en ambdues llengües. Es valoraran coneixements d’anglès.
  • Àmplia experiència demostrada en el disseny i coordinació de campanyes de comunicació i incidència per a la mobilització i transformació social, mínim de 3 anys.
  • Experiència en establir relacions amb els mitjans de comunicació i realitzar accions de comunicació: redacció d’articles, rodes de premsa, entrevistes a ràdio i televisió, xarxes socials, etc.
  • Domini del llenguatge comunicatiu de XXSS i premsa, i de l’ús del llenguatge inclusiu.
  • Afinitat i compromís amb la missió, visió, valors i model de governança d’Entrepobles.
  • Es valorarà experiència en comunicació amb enfocament feminista i inclusiu.
  • Capacitats per a la visió estratègica comunicativa, amb capacitats de resposta ràpida i flexible, que facilitin la planificació, i a la vegada, l’adaptació davant els contextos.
  • Experiència i capacitat de treball en equips multidisciplinaris i diversos, de gestió horitzontal i activistes.
  • Capacitat d’autonomia, organització, i planificació de la pròpia feina, i comunicació fluida amb l’equip de treball vinculat.

4. Lloc de feina

5. Presentació de candidatures

Els Currículums i les cartes de presentació amb el detall de l’experiència segons els requisits establerts (s’agrairà si inclou alguns exemples de les campanyes realitzades per la professional/empresa) hauran de ser enviades per correu electrònic amb l’assumpte Servei de comunicació a educacio@entrepobles.org abans del 13 de setembre de 2021.

6. Tipus de contractació

• Modalitat: Contracte de serveis
  • Jornada: 20 hores/setmanals
  • Duració: 1 any (amb tres mesos de prova)